Bol van het geld punt com

Ik doe dingen graag netjes en legaal. Dus kocht ik regelmatig een ebook bij Bol.com. Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Het systeem ziet een buitenlands factuuradres, en blokkeert dan meteen de mogelijkheid een ebook te kopen met de mededeling dat dit niet naar het buitenland verstuurd kan worden. Geklets natuurlijk, het hoeft natuurlijk helemaal niet opgestuurd.

Dus ben ik het gaan navragen bij Bol.com. Eerst maar 's telefonisch geprobeerd, waar een ietwat onnozele knul me wist te vertellen dat dat inderdaad klopt, ze zijn op een nieuw systeem overgegaan waardoor je als Nederlander in het buitenland geen ebooks meer kan kopen. 
Hij leek me echter niets té onnozel, dus heb ik er ook nog maar een mailtje achteraan geschreven.
Het eerste antwoord: u kunt vanuit het buitenland geen internationale ebooks meer kopen, alleen Nederlandstalige. Uh, ja, maar ik had toch al verteld dat het om Nederlandse ebooks ging? Antwoord: O, vreemd, we gaan het bij de betreffende afdeling navragen. 
Een dag of wat later: het zou moeten kunnen hoor, Nederlandstalige boeken bestellen in het buitenland. Zucht... Mijn geduld was echter nog niet op, dus heb ik er nog maar een printscreen achteraan gestuurd waaruit blijkt dat het toch echt niet lukt. Antwoord: O,vreemd, we gaan het bij de betreffende afdeling navragen.
Het nadeel van contact met de klantenservice is dat je elke keer een mail krijgt van iemand anders, en ze doen kennelijk allemaal maar wat, ze hebben geen idee waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.
Dat blijkt wel, want vanmiddag kreeg ik weer een mail (let op, we zijn nu al 2 weken aan het mailen hè) waarin hetzelfde staat als in hun eerste antwoord: het zou moeten lukken hoor.
Maar het lukt dus niet, ja!
Ik ben er helemaal klaar mee. Bol.com verdient waarschijnlijk zoveel geld dat ze die paar boeken die Nederlanders in het buitenland bestellen echt niet missen.
Dus weet iemand een goed adres waar ik de nieuwste boeken voor niks kan krijgen? Alvast bedankt voor de tip!